Завдання
Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» № 237
на 2017 – 2018 навчальний рік
1. Забезпечення мовного розвитку дошкільників в процесі патріотичного виховання через вивчення фольклору, народних свят, сімейних традицій та обрядів.
2. Забезпечення наступності між дошкільною та шкільною ланками освіти, закладення фундаменту успішності дитини в умовах Нової української школи.
3. Інтеграція LEGO конструктора в освітній процес.
· Науково-методична проблема
Одеського дошкільного навчального закладу
на 2017 – 2018 навчальний рік
Створити позитивний, динамічний простір, що оптимізує розвивальний потенціал дітей сприяє становленню та всебічному розвитку життєво компетентної особистості дитини.
Завдання
Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» № 237
на 2017 – 2018 навчальний рік
1. Забезпечення мовного розвитку дошкільників в процесі патріотичного виховання через вивчення фольклору, народних свят, сімейних традицій та обрядів.
2. Забезпечення наступності між дошкільною та шкільною ланками освіти, закладення фундаменту успішності дитини в умовах Нової української школи.
3. Інтеграція LEGO конструктора в освітній процес.
· Науково-методична проблема
Одеського дошкільного навчального закладу
на 2017 – 2018 навчальний рік
Створити позитивний, динамічний простір, що оптимізує розвивальний потенціал дітей сприяє становленню та всебічному розвитку життєво компетентної особистості дитини.
Завдання
Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» № 237
на 2015 – 2016 навчальний рік
1. Формування здорового способу життя, бережливого ставлення кожної дитини до власного здоров'я.
/ Закон України «Про охорону дитинства»,
/Закон України «Про охорону здоров’я»/
2. Упровадження LEGO технологій « Гра - по новому навчання по - іншому» в освітній процес, реалізація проекту «Сприяння освіті».
/ Закон України «Про дошкільну освіту»/
3. Патріотичне виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку
/ Закон України «Про дошкільну освіту»/
/Закон України «Про охорону дитинства»/
· Науково-методична проблема
Одеського дошкільного навчального закладу
на 2015 – 2016 навчальний рік
Формування дитячої особистості, підготовка її до органічного, безболісного входження до соціуму, природного і предметного довкілля через освоєння основних видів життєдіяльності.
Науково-методична проблема
Одеського дошкільного навчального закладу "Ясла- садок" № 237 Одеської міської ради Одеської області
на 2014 – 2015 навчальний рік
Удосконалення освітньо-виховної роботи по створенню умов длязміцнення та збереження здоров’я дитини, гарантованість безпеки життєдіяльності дошкільника в навколишньому
середовищі.
II. Завдання
Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» № 237 Одеської міської ради Одеської області
на 2014 – 2015 навчальний рік
1. Продовження роботи щодо формування здоров'язберігаючої компетентності дітей через формування доступних знань і уявлень з основ безпеки життєдіяльності дітей молодшого та старшого дошкільного віку, забезпечення фізичного, психічного та соціального розвитку дітей раннього віку, їх безболісної адаптації до змінних умов життя та успішного входження в соціальне середовище.
/ Закон України «Про охорону дитинства»,
/Закон України «Про охорону здоров’я»/
2. Використання «Лего-конструювання» в процесі формування творчих здібностей дітей дошкільного віку.
/ Закон України «Про дошкільну освіту»/
3. Патріотичне виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку
/ Закон України «Про дошкільну освіту»/
/Закон України «Про охорону дитинства»/
/Програма виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина» /
Завдання
Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» № 237
на 2012 – 2013 навчальний рік
1. Забезпечити реалізацію завдань щодо програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт».
/ Закон України «Про дошкільну освіту»/
/Базовий компонент дошкільної освіти України/
2. Продовжити роботу над проектом «Щоб здоровими зростати, про безпеку треба дбати» щодо формування здоров'язберігаючої компетентності дітей про здоровий спосіб життя, основи безпеки життєдіяльності шляхом спільних зусиль з батьками.
/ Закон України «Про охорону дитинства» /,
/Закон України «Про охорону здоров’я»/
3. Вплив казки на розвиток інтелекту та креативності, як джерело самодостатньої особистості.
/ Закон України «Про дошкільну освіту»/
Науково-методична проблема
Одеського дошкільного навчального закладу
на 2012 – 2013 навчальний рік
Зміцнення та збереження здоров’я дитини, гарантованість безпеки життєдіяльності дошкільника в навколишньому середовищі