Завдання

 

Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» № 237

 

                                         на 2017 – 2018 навчальний рік  

 

1. Забезпечення  мовного розвитку дошкільників в процесі  патріотичного виховання через вивчення фольклору, народних свят, сімейних традицій та обрядів.

 

 

 

2. Забезпечення наступності між дошкільною та шкільною ланками освіти, закладення фундаменту успішності дитини в умовах Нової української школи.

 

3. Інтеграція LEGO конструктора в освітній процес. 

 

 

 

                                               

 

 

·        Науково-методична проблема

 

Одеського дошкільного навчального закладу

 

на 2017 – 2018 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

         Створити позитивний, динамічний простір, що оптимізує розвивальний потенціал дітей сприяє становленню та всебічному розвитку життєво компетентної особистості дитини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Завдання

 

Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» № 237

 

                                         на 2017 – 2018 навчальний рік  

 

1. Забезпечення  мовного розвитку дошкільників в процесі  патріотичного виховання через вивчення фольклору, народних свят, сімейних традицій та обрядів.

 

 

 

2. Забезпечення наступності між дошкільною та шкільною ланками освіти, закладення фундаменту успішності дитини в умовах Нової української школи.

 

3. Інтеграція LEGO конструктора в освітній процес. 

 

 

 

                                               

 

 

·        Науково-методична проблема

 

Одеського дошкільного навчального закладу

 

на 2017 – 2018 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

         Створити позитивний, динамічний простір, що оптимізує розвивальний потенціал дітей сприяє становленню та всебічному розвитку життєво компетентної особистості дитини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Завдання

Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» № 237

на 2015 – 2016 навчальний рік

 

 

1. Формування здорового способу життя, бережливого ставлення кожної дитини до власного здоров'я.

                                       / Закон України «Про охорону дитинства»,

                                       /Закон України «Про охорону здоров’я»/

 

2. Упровадження LEGO технологій « Гра - по новому навчання по - іншому» в освітній процес, реалізація проекту «Сприяння освіті».

 

                                               / Закон України «Про дошкільну освіту»/

 

 

3. Патріотичне виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку

 

                                                       / Закон України «Про дошкільну освіту»/

                                                          /Закон України  «Про охорону дитинства»/

 

·        Науково-методична проблема

Одеського дошкільного навчального закладу

на 2015 – 2016 навчальний рік

 

 

 Формування дитячої особистості, підготовка її до органічного, безболісного входження до соціуму, природного і предметного довкілля через освоєння основних видів життєдіяльності.

 

 

 

 

Науково-методична проблема

 Одеського дошкільного навчального закладу "Ясла- садок" № 237 Одеської міської ради Одеської області

 на 2014 – 2015 навчальний рік

  

Удосконалення освітньо-виховної роботи по створенню умов длязміцнення та  збереження здоров’я дитини, гарантованість безпеки життєдіяльності дошкільника в навколишньому середовищі.


 

II.   Завдання

                       Одеського дошкільного навчального закладу                        «Ясла-садок» № 237 Одеської міської ради Одеської області

        на 2014 – 2015 навчальний рік

 

1.  Продовження роботи щодо формування здоров'язберігаючої компетентності дітей через формування доступних  знань і уявлень з  основ  безпеки життєдіяльності дітей молодшого та старшого дошкільного віку, забезпечення фізичного, психічного та соціального розвитку дітей раннього віку, їх безболісної адаптації до змінних умов життя та успішного входження в соціальне середовище.

 

                                           / Закон України «Про охорону дитинства»,

                                          /Закон України «Про охорону здоров’я»/


2. Використання «Лего-конструювання» в процесі формування творчих здібностей  дітей дошкільного віку.

 

                                                  / Закон України «Про дошкільну освіту»/

 

3. Патріотичне виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку

 

                                                  / Закон України «Про дошкільну освіту»/

                                                      /Закон України  «Про охорону дитинства»/

                /Програма виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина» /

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Завдання

Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» № 237

на 2012 – 2013 навчальний рік

 

 

1. Забезпечити реалізацію завдань щодо програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт».

 

                                                                                             

                                                            / Закон України «Про дошкільну освіту»/

                                                   /Базовий компонент дошкільної освіти України/

 

 

 

2.    Продовжити роботу над проектом «Щоб здоровими зростати, про безпеку треба дбати» щодо формування здоров'язберігаючої компетентності дітей  про здоровий спосіб життя, основи безпеки життєдіяльності шляхом спільних зусиль з батьками.

 

                                     / Закон України «Про охорону дитинства» /,

                                         /Закон України «Про охорону здоров’я»/

 

 

 

3. Вплив казки на розвиток інтелекту та креативності, як джерело самодостатньої особистості.

 

                                                             / Закон України «Про дошкільну освіту»/

 

 

 

 Науково-методична проблема

 Одеського дошкільного навчального закладу

 на 2012 – 2013 навчальний рік

 

 

 

 Зміцнення та збереження здоров’я дитини, гарантованість безпеки життєдіяльності дошкільника в навколишньому середовищі